اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

نتیجه انتخابات البرز به زودی مشخص می‌شود

رئیس هیأت بازرسی ستاد انتخاباتی استان البرز گفت: روز انتخابات گزارش‌هایی در خصوص تخلفات برخی نامزدها به هیأت بازرسی ارائه شد که این تخلفات بسیار جزئی بود و خللی در برگزاری انتخابات سالم و قانونی در استان ایجاد نمی‌کرد.

نتیجه انتخابات البرز به زودی مشخص می‌شود

جهانگیر شاهمرادی، رئیس هیأت بازرسی ستاد انتخاباتی استان البرز امروز در گفت‌وگو با رادیو گفت: حدود هفت ماه پیش برنامه‌ریزی برای برگزاری اصولی و قانونی انتخابات در استان صورت گرفت.

وی ادامه داد: پیش از برگزاری انتخابات دوم اسفند، جلسات متعددی با هیئت‌های بازرسی استان، شهرستان‌ها ، شعب و سربازرسین شعب برگزار و آموزش‌های لازم در سطح کشوری و استانی به آن‌ها داده شد.

وی توضیح داد: خوشبختانه از زمان ثبت‌نام نامزدها تا دیروز که مردم رأی‌های خود را به صندوق‌های رأی ریختند، هیچ مشکل و خللی در فرایند انتخابات ایجاد نشد.

این مسؤول اضافه کرد: البته گزارش‌هایی در خصوص تخلفات برخی نامزدها به هیأت بازرسی ارائه شد که این تخلفات بسیار جزئی بود و خللی در برگزاری انتخابات سالم و قانونی در استان ایجاد نمی‌کرد.

شاهمرادی تاکید کرد: خوشبختانه دیروز شاهد برگزاری شاهد انتخابات سالمی در استان بودیم و نتیجه آن به زودی به صورت رسمی اعلام می‌شود.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول